A falta de fotos (s'ha gravat un video, però no sé si me'l passaran), una petita crònica:
En Jesús i jo hem rebut es 15 ciutadellencs as Poli. Hem sortit a les 8:20. Com que es dia es curt i es camí és llarg, hem anat lo més directes possible (per na Xenxa, Ratonero, Biniatap) cap a sa Cala Sant Esteve. Allà hem fet costa sud per es camins nous. Mos hem anat trobant varis grups de cara. Entre ells (que havien telefonat prèviament) es
Tres MosqueYetis. En sortir a sa carretera de Binidalí, hem vist que es C.C. la creua i hem intentat fer es camí nou, novíssim per a tots. Es camí quedava tallat i hem tornat enrere. Allà, cosa rara

mos hem despistat i no trovàvem s'entrada des Canutells (PER CARRETERA!). Sa meva fama (ajudat avui per en Jesús) se mantén intacta: Tiago + GPS = perder-se fixo. Superat es peitit lapsus, hem baixat a sa platja de Canutells, pujat cap a Binicalaf Nou i allà, com que encara no està acabat es camí que va a Cales Coves, hem sortit per sa barrera elèctrica as camí asfaltat. Es yeteros i jo ens hem despedit, que ja era tard per noltros. Es grup de ciutes i en Jesús han continuat ... Demà lis telefonaré a veure com ha acabat sa festa ...