Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

Va de llums

Consultes sobre temes tècnics, novetats i demés rotllo per a iniciats

Va de llums

EntradaAutor: Carlos Data: dv. jul. 24, 2009 11:50

Hola a tots!

En s'hivern sempre surt de nit entre semana i, fins ara tenia uns llums Cateye amb bateria normal (no de liti) i dos fars halògens que, sa veritat, aguantavem bé més de dues hores i feien bastant llum com per atrevirse amb sa trialera de Punta Prima de nit, per exemple...

Es problema és que sa bateria s'ha fotut de no ser utilitzada amb mesos. S'altre dia la vaig anar a carregar i "si quieres arroz Catalina".... con que no hi ha recanvis per aquesta bateria (a més, pesa un ou i es vermell de s'altre) doncs he pensat comprar un des nous de leds amb bateria de liti...

Algú te els nous Cateye Triple Shot Pro? Com l'hi van?

Són aquests:

Imatge

I aquí teniu sa descripció:

http://www.cateye.com/sp/product_detail/435

Si n'hi ha algún altre que utilitzeu i us vagi bé agraïria qualsevol informació.

Una abraçada.

Carlos

Gracies
Carlos
Adicte al foro

Entrades: 64
Membre des de: dv. jul. 24, 2009 10:38
Ubicació: Maó

EntradaAutor: tiago Data: dv. jul. 24, 2009 12:21

Sa trialera de Punta Prima la van fer a sa primera nocturna d'aquest estiu amb es llums apagats, només amb sa claror de sa lluna plena.
Clar que amb un focos així no fa falta esperar a que faixi lluna, no :shock:

Pot ser sa gent de Sant Lluís que surten tot s'hivern a les 19:00 cada dimarts i dijous tenen aquest llum o un de semblant.
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: Carlos Data: dv. jul. 24, 2009 12:24

No se quin preu em donaran a Olimpia (em fan preu de taller) però a Ebay els he trobat per uns 200 euros. No està malament si pensam que es PVP es de uns 400 aqui a Espanya...

Ja us diré i si em fan bon preu a lo millor podem fer un grup de compra per estalviar un poc entre tots :)

Mentres, estic mirant altres opcions per internet a veure que es diu per foros nacionals i estrangers :)

Carlos
Carlos
Adicte al foro

EntradaAutor: martin Data: ds. jul. 25, 2009 09:40

que tal carlos.
como opinion personal,de los santlluisers(yo no soy,pero voy)nosotros salimos 2 dias por semana en invierno,y.....yo llevo una luz,
MADE IN MARTIN(YO)yo llevo una bateria de moto 12v 4ah con una instalacion MADE IN YO(por esta instalacion gesa quiere que pague)...
una lampara alogena de 12v 20w colocada dentro de un portalamparas de casa,y un interruptor.
los pros: es mas barata,me dura toda la ruta mas de tres horas y todavia
queda, hace una luz amplia(como de moto)la verdad que
nosotros vamos algo rapidos y a mi me hace falta luz.

los contra: pesa mas que otras luces,pero no se nota,

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
martin
Maestro del Fotoshop

Entrades: 548
Membre des de: dj. març 20, 2008 20:31

EntradaAutor: Carlos Data: ds. jul. 25, 2009 12:26

Hola!

Jo tenc aquestes: Imatge

Tenen curtes i llargues. Van molt molt bé. Fan molt de llum cosa que ens ha anat molt bé sempre perque feiem rutes com sa baixada a cales coves per sa trialera o sa trialera de Punta Prima (esteim un poc penjats, sortiem 4 vegades per setmana jeje) però es problema és sa batería que pesa molt (com sa teva aproximadament) i, a més, ja no hi ha recanvis...

He estat investigant per internet i, segons he vist, ara ja no es duen els halogens sino que hi ha:

- HID: Són els que fan més llum de tots. Una passada. Més que halogens o led perooooo.... molt molt molt cares... i feixugues també.

- Led: Millors que halogens però no fan tant com es HID. Lo bo que tenen és que no pesen res de res i tenen bateries de liti amb recarga rapida de tres hores. Lo bo que tenen es sa durada: més de 6 hores d'utilització continua :)

Aixins, sa guanyadora es sa que he posat dalt: Ses CAT EYE TRIPLE SHOT PRO....

Pulsador amb curtes i llargues, tanta llum com una moto de carretera de gama alta, 6 horas de autonomia i 497 grams de pes amb bateria, soports, mandos i llums inclosos!!!

Ah! i practicament indestructibles i si plou no passa res. Com vaig dir es preu es collonut per Ebay... a veure quin em donen a Olimpia (com us vaig dir em fan preu de taller)....

Ja us diré alguna cosa per si algú en vol demanar :)

Carlos
Carlos
Adicte al foro

EntradaAutor: Carlos Data: ds. jul. 25, 2009 12:39

Per cert, si algú vol SA MILLOR (fa que sa nit es torni dia) hi ha sa LUPINE BETTY 7 amb.... ¡¡¡1.500 lumens!!!

http://www.lupine.de/web/en/products/lightsets/betty/7/

Aixó sí... més de 800 euros però és sa definitiva....

Imatge
Carlos
Adicte al foro

EntradaAutor: Carlos Data: dg. jul. 26, 2009 15:50

Aaaaay Deu meu... "donde dije digo, digo Diego"... Resulta que m'han fet una oferta per ses Lupine Betty 7 i em desconten 250 € sobre es PVP (aixins i tot surtem per uns 600 €) aixins que m'ho estic pensant...

A veure que faig en es final perque és molta pasta per uns llums... a pesar de que els utilitzaré molt... pero crec que amb la meitat de lumens en tindria prou...
Ja vorem perque jo vag a base de "nirviades"... igual m'agafa sa deria i l'hi fot castanya... sa veritat és que és una molt bona oferta. Ja us diré....
Carlos
Adicte al foro

EntradaAutor: Carlos Data: dt. jul. 28, 2009 17:06

Ale idó.... en es final he encomenat sa Lupine Betty 7. Crec que la tindré demà.

Crec que aniré a sa nocturna des dia 7 i la podreu veure allà jeje.
Carlos
Adicte al foro

EntradaAutor: Perico Data: dt. jul. 28, 2009 18:32

:?: :?: :?: :?: Sa idea de sa nocturna es poder anar amb es llum apagat i disfrutar de sa lluna (si no esta apagada,com darrerament),jo duc un llument de 8 € i va que vola :twisted: :twisted: :twisted:
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: Carlos Data: dc. jul. 29, 2009 15:42

Ja, però en s'hivern i sense lluna no es veu res de res... i jo també surt i em pots creure que segons per a on et fiques necesites més que un llumet per no matarte jejeje :lol: :lol:
Carlos
Adicte al foro

EntradaAutor: Fonso Data: dc. jul. 29, 2009 17:27

Sou uns " illuminats " jo a sa nocturna de Juny vaig dur una espelma per si de cas. :lol: :lol: :lol: ( a mes d´un Sigma que va de coña)
Voga cap a nous amics.
Fonso
Adicte al foro

Entrades: 53
Membre des de: dg. juny 08, 2008 07:25
Ubicació: Sant Lluís / Maó

EntradaAutor: tiago Data: dc. jul. 29, 2009 18:03

Fonso ha escrit:Sou uns " illuminats " jo a sa nocturna de Juny vaig dur una espelma per si de cas. :lol: :lol: :lol: ( a mes d´un Sigma que va de coña)

Puc donar fe de lo de s'espelma. Es problema és que amb es vent s'apagava :lol: :lol:
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

Torna a: Mecànica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants