Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

Scott Genius 2010

Consultes sobre temes tècnics, novetats i demés rotllo per a iniciats

Scott Genius 2010

EntradaAutor: tiago Data: ds. jul. 04, 2009 17:07

A falta de que en Fonso mos conti lo que va veure a sa presentació oficial (crec recordar que hi anava un dia d'aquests), he pescat una novetat que afegeig encara més cables as sofisticat manillar de ses Genius: prest semblaran es mandos d'un avión :lol: :lol:

Se veu que ara quan bloqueges totalment sa suspensió de darrere, també te bloqueja davant. Personalment pens que és exagerat. De fet, si no vas dret sobre sa bici, sa forquilla no amortigua anant per asfalt. Per tant, jo na lo bloqueig mai (i si ho fés, només es girar un dial amb sa mà dreta). Una altra cosa seria si estés tant fort com per pujar El Toro a pedalejant a potència dret :roll: Però ja no tenc forces per fer-ho :cry:

Aquí hi ha sa foto:
Imatge
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: martin Data: ds. jul. 04, 2009 17:50

todas las mejoras y adelantos tecnicos van bien, sirvan o no eso si......seguro que se pagan al final
martin
Maestro del Fotoshop

Entrades: 548
Membre des de: dj. març 20, 2008 20:31

EntradaAutor: Perico Data: ds. jul. 04, 2009 17:57

Sa veritat es que te molt bona pinta http://www.mtb-news.de/forum/showthread ... biass.jpg/
Imatge
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

scott 2010

EntradaAutor: Fonso Data: dc. jul. 08, 2009 18:37

Jo !! Tiago ( i Perico ) m´heu fotut sa "exclusiva" :evil: :evil: :evil: ,m´en vaig uns dias a sa muntanya i no hi sou a temps de fer es "xafarders". Idó si,una de les novetats de SCOTT per el 2010 es el nou mando TRALOC amb el qual es pot accionar a l´hora tant el amortiguador de darrera com la forquilla del devant :D :D :D i així aconseguim que la bicicleta estigui sempre ben compensada. Aquest pasat cap de setmana he estat al Bike Park de La Molina :D :D :D a on hi havia la presentació de les novetats de SCOTT per la nova temporada. He tingut la ocasió de poder provar durant tot un matí una GENIUS 20 montada amb el nou SRAM XX de 10 velocitats :D :D :D ,doble plat,canvis molt rapids, puja molt be i es pot emprar el plat gros amb la corona grossa sense cap tipus de problema. Després de baixar durant prop de tres quarts d´hora desde 2500 mts el freno de darrera ja treia "fum" i feia renous extranyes :shock: :shock: :shock: . Va ser tota una experiencia baixar entre boscos per uns caminets estrets i amb troços fets de fusta,la GENIUS es va portar d´alló mes bé :D :D :D ,amb la tija "no pija" :wink: :wink: :wink: gairebé a baix de tot i el funcionament del nou TRALOC em va agradar i sobretot el no tenir que amollar el manillar per anar a bloquejar devant.
Fitxers adjunts
la molina4.JPG
la molina4.JPG (154.96 KiB) S’ha visualitzat 238 vegades
la molina 2.JPG
la molina 2.JPG (88.25 KiB) S’ha visualitzat 235 vegades
la molina 1.JPG
la molina 1.JPG (124.63 KiB) S’ha visualitzat 237 vegades
Voga cap a nous amics.
Fonso
Adicte al foro

Entrades: 53
Membre des de: dg. juny 08, 2008 07:25
Ubicació: Sant Lluís / Maó

EntradaAutor: paco pons Data: dc. jul. 08, 2009 18:47

Es mallot va tenir exit per alla???????????????? :roll: :roll: :roll:
paco pons
Rey del Foro

Entrades: 786
Membre des de: dv. març 07, 2008 19:30
Ubicació: SANT LLUISER

EntradaAutor: Fonso Data: dc. jul. 08, 2009 18:51

No massa,no hi havia cabretes,tot eren vacas amb "cencerros" a dalt la muntanya i per cert nomes hi faltava na Heidi i en Pedro. :lol: :lol: :lol:
Voga cap a nous amics.
Fonso
Adicte al foro

EntradaAutor: Perico Data: dc. jul. 08, 2009 19:27

Joeeeer Fonso QUINA ENVEXA que fas :roll: :roll: :roll: :roll:
per cert baixa 2500 m. vale pero puixar :?: :?: :?: :?:
segur que vas agafar un telesilla :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Tot un detall lo d'es maillot :wink: :wink: :wink:
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: tiago Data: dc. jul. 08, 2009 21:28

A veure si l'any que ve mos convides an Perico i jo, que segur que lis donarem un bon feedback a sa gent s'Scott de com millorar encara més sa Genius.
(lo des feedback és s'escusa per es viatge per sa patilla :) :) )
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: martin Data: dc. jul. 08, 2009 22:12

tiago ha escrit:A veure si l'any que ve mos convides an Perico i jo, que segur que lis donarem un bon feedback a sa gent s'Scott de com millorar encara més sa Genius.
(lo des feedback és s'escusa per es viatge per sa patilla :) :) )

eeehhhhhhh que yo tambien quiero bajar 2500m. que tengo un casco,
martin
Maestro del Fotoshop

Entrades: 548
Membre des de: dj. març 20, 2008 20:31

EntradaAutor: BigPepe Data: dc. jul. 08, 2009 22:15

Jo pens que de totes ses bicis de sa foto de La Molina, (n'he contat 25) ja en podrien sortejar una per dins es foro de Es darrer que tanqui :-)
BigPepe
Mestre forero

Entrades: 75
Membre des de: ds. juny 14, 2008 14:06
Ubicació: Es Castell

EntradaAutor: Fonso Data: dj. jul. 09, 2009 10:06

Si,Perico,vaig pujar amb telesilla fins als 2500 mts :D :D :D i la baixada era fins als 1.600 mts aproximadament,després de baixar vaig tornar enrera per un camí ample que hi havia per tal de provar la bici pujant,un troç no massa llarg,ja que degut a la altitud et costa més respirar. :( :( :(
Martín,tot seria questió d´organitzar una sortida als Pirineus a algún Bike Park,llogar bicis i proteccions i a baixarrrrrrrrr. :D :D :D
Voga cap a nous amics.
Fonso
Adicte al foro

Torna a: Mecànica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants