Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

sin comentarios

Enllaços a videos BTTeros

sin comentarios

EntradaAutor: Andreu Data: dt. oct. 21, 2008 17:22

Andreu
Gurú forero

Entrades: 142
Membre des de: dl. maig 12, 2008 18:53

EntradaAutor: Andreu Data: dt. oct. 21, 2008 17:28

Potser gràcies a aquests a qui van tractar de "Nazis", avui podem filmar videos tan bons com aquest altra:

http://www.youtube.com/watch?v=M4xMD2FujB4

Salut.
Andreu
Gurú forero

EntradaAutor: Perico Data: dt. oct. 21, 2008 19:27

Vaja,si que su van pendre malament, :shock: :shock: :shock: jo havia sentit cosa de lo que va pasar ,pero no sabia que hi hagues un video,que fort, he flipat :o :o .
De totes maneres, m'agradat mes es segon,sobretot perque el tenc mes recient i me du molt bons recors :wink: :wink: :wink:
Per cert, es que filmaba faguent tants d'alens no devies se tu :?: :lol: :lol: :lol: :lol:
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: Andreu Data: dt. oct. 21, 2008 21:23

Hola Perico, ¿com va?

Nooooooo, no era jo es que filmava no.

I encara que a aquesta “4ª Volta BTT” varem passar aquest tram que surt en es vídeo i encara que es títol des clip digui “BTT Menorca-Binimel.la a Cavalleria”, pots recordar que enguany es recorregut el varem fer al revés, de Cavalleria a Binimel.là; ...en tost de baixar pujàvem, i tu anaves bastant endavant per cert. Es veu que estàs fort eh.

.../...

A s’altre vídeo, a’s des tram polèmic de S’Heretat des Duc, és un pas d’entra tants que encara no estan solucionats correctament, per molt que ens vulguin fer veure els polítics que ja hem guanyat aquesta vella reivindicació del CC.

Aquest diumenge mateix, per exemple, a s’excursió que amb Sa Coordinadora CC, varem fer des Grau a Favaritx unes 350 persones, ens varem topar també amb un “senyor” que ens amenaçava i que ens tractava de “maleantes” i qualificatius per l’estil.

...Que hi farem! Sa lluita continua.

Salut.

Pdta.-
Sa propera excursió convocada pes més que ve per Sa Coordinadora en defensa des CC, serà sa de S’Hort d’Es Lleó; un altre tram polèmic. Hi estaria be una bona representació de beteteros, ¿no?
Andreu
Gurú forero

EntradaAutor: Perico Data: dt. oct. 21, 2008 21:55

Ja,pero no nava tant fort,el vaig fer un bon tros a peu,al reves es un poc mes chungo.
350 :?: :?: ia :?: flipa,
i tots a peu o hi havia btteros :?: :?: :?:
S'Hort D'Es Lleo ,aquest estiu l'em fet qualque vagade,esta casi del tot marcat amb es tipics pilons,pero hi faltaban definir portells,per jo es as tram mes guapo de tots es que pogut fer,estaria ber ferlo sense pansar que som uns furtius :evil: :evil: :evil:
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: tiago Data: dt. oct. 21, 2008 21:55

350 Persones? Açò no és il.legal? :twisted:

Si vols posar per aquí quan són ses sortides de sa coordinadora, que jo no veig es diari. Així mos podrem apuntar.
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: Andreu Data: dt. oct. 21, 2008 22:28

Sa Coordinadora per sa defensa d’es CC, d’excursions pendents, que van quedar de l’any passat, per problemes de pas, en van quedar cinc (5) ...i amb aquesta que varem fer diumenge ara ens en resten quatre (4).
Ja diré aquí ses dades més exactament (una cada mes) que ara no tinc a mà.

De sa propera excursió, sa de s’Hort des Lleó, es propietari ja va advertir (com amenaçant) a Sa Coordinadora que si volien passar els deixaria unes tanques amb bestià amollat i portells tancats, però que anessin per allà i els deixaria passar. ...Com si es tractés d’un permís especial, eh. Quina gràcia...

Però lo més xocant des cas es que Sa Coordinadora en un principi havia acceptat aquest tracte.
...Encara que respongueren que no volien animals amollats ni portells tancats i que de no ser així passarien per es pas de sempre. I esperem que sigui així, que anem per es pas de sempre, per s’autèntic. ...i sense filferro barrant el pas cap a Mongofre.

Ja veurem com acaba aquesta excursió.

Diumenge a sa passada excursió eren poques bicicletes, sí hi havia uns quants ciclistes que anàvem a peu.

I ben pensat, Tiago, tu que tens molt poder de convocatòria, ¿comença’m des d’aquí a convocar btt’s per s’exscursió des novembre a S’Hort des Lleó??
Andreu
Gurú forero

EntradaAutor: tiago Data: dc. oct. 22, 2008 07:13

Andreu ha escrit:I ben pensat, Tiago, tu que tens molt poder de convocatòria, ¿comença’m des d’aquí a convocar btt’s per s’exscursió des novembre a S’Hort des Lleó??

Per jo, endavant. Però pensa que si sa majoria de gent va a peu, noltros podem quedar fora de lloc. O bé anam andante con bici, o mos ventilam s'excursió en 20 minuts i hem d'esperar a sa gent.
Pot ser podriem anar en bici fins es punt de trobada, fer acte de presència i seguir amb una altra excursió, no sé, qué troba sa gent?

Per cert, aquest estiu hi vàrem passar i si bé hi ha es postes dins sa finca, s'entrada per Montgofre seguia alambrada com sempre i no havien llevat es lletreros de prohibido transitar. Mos va veure gent, però no ens van dir res.
tiago
Site Admin

EntradaAutor: forner Data: dg. oct. 26, 2008 16:49

jo estic a favor des cami de cavalls i crec que no haurian de tenir problemas ningu per transitar per ells ,pero tambe entenc saltre part i crec que en es temps tot arribara a bon port,lo que no me agrada es imposa coses a la força i verure es potiquillos davant de tot,aquets que i havia en as video mes que ninguns
forner
Escriu habitualment

Entrades: 16
Membre des de: dl. juny 30, 2008 18:54

EntradaAutor: Xema Data: dl. oct. 27, 2008 20:47

En mi humilde opinión los dos puntos de vista son buenos, pero en el momento del paso el camino de cavalls aún no era legal, ahora el camino de Cavalls ya es real y esta expropiado a los propietarios. Espero que todo este esfuerzo sea útil, el tiempo lo dirá.
La imaginación gobierna al mundo
Xema
Gran Mestre Forero

Entrades: 246
Membre des de: dl. juny 02, 2008 14:24
Ubicació: Maó

EntradaAutor: Andreu Data: dl. jul. 06, 2009 15:30

Com podeu comprovar es videoclip inicial d’aquest post està desaparegut.

Era s’escena des propietaris de S’Heretat d’ES Duc, dalt sa paret en un portell des Camí de Cavalls qui tractaven de “feixistes” als excursionistes que volíem passar.

Però, pel que es veu i per pressions del afectats (la família De Soto Martorell), es de suposar, ha estat retirat del “youtube”.

Potser és que la família implicada, ara que haurà de presidir les properes festes de Sant Joan, no vol que es recordi massa la seva impopularitat.

De totes maneres, les escenes censurades (despenjades del Youtube), són al programa “30 minuts” (“Menorca , a cavall de dues èpoques”) que va emetre TV-3 i que es pot baixar per Internet.

Salut.
Andreu
Gurú forero

EntradaAutor: BigPepe Data: dl. jul. 06, 2009 22:34

Interessant Andreu, convé anar recordant ses coses de tant en quant.
BigPepe
Mestre forero

Entrades: 75
Membre des de: ds. juny 14, 2008 14:06
Ubicació: Es Castell

EntradaAutor: Andreu Data: dt. jul. 07, 2009 22:18

Sí, Bicpepe,
...Recordant i recuperant, recuperant la memòria.

.
Jajaja,
el clip en qüestió ja el tenim recuperat,

http://www.youtube.com/watch?v=hwvTIjFzAXc

que quedi clar que jo no en sé res de qui l'ha recuperar, eh.

Salut.
Andreu
Gurú forero

EntradaAutor: tiago Data: dt. jul. 07, 2009 22:23

Andreu ha escrit:Sí, Bicpepe,
...Recordant i recuperant, recuperant la memòria.

.
Jajaja,
el clip en qüestió ja el tenim recuperat,

http://www.youtube.com/watch?v=hwvTIjFzAXc

que quedi clar que jo no en sé res de qui l'ha recuperar, eh.

Salut.

Carai, Andreu, ara venia jo a posar s'enllaç que algú va pujar ahir as youtube i ja te m'has adelantat!

Pens que és un poc violent (per es mal paper que fan aquests dos germans propietaris) es que ara siguin es caixer senyor. No sé si és que farà es paper de senyor és cap des que surten as video, però després d'aquestes imatges, no deixa de ser curiós ...

Mos veim dissabte :wink:
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Markitus Pons Data: dc. jul. 08, 2009 16:15

Sort que eren prou... :shock: :shock: :shock:
Encara no m'he trobat mai en aquesta situació ni esper trobar-m'hi...
De totes maneres crec més correctes les maneres dels excursionistes que les dels propietaris, ja que els excursionistes no hi van amb ganes d'alçar la veu... :roll:
Si no sabes a que puerto te diriges, NINGUN viento te resulta favorable.
Markitus Pons
Mestre forero

Entrades: 99
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 19:18

Torna a: Videos

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants