Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

Un altra de baixadetes

Enllaços a videos BTTeros

Un altra de baixadetes

EntradaAutor: Perico Data: dg. gen. 25, 2009 21:06

Video de baixada special xtrem :lol: :lol: com es normal no hi falta sa nostra amiga de sa genius platatjada que aquesta vagada ve amb una amiga seva que du una scott blanca ,que pasa que nomes s'atraveixan ses dones a baixa amb una genius :roll: :roll: :roll: http://video.mpora.com/watch/HMzh2807b/
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

Re: Un altra de baixadetes

EntradaAutor: tiago Data: dg. gen. 25, 2009 21:19

Perico ha escrit:Video de baixada special xtrem :lol: :lol: com es normal no hi falta sa nostra amiga de sa genius platatjada que aquesta vagada ve amb una amiga seva que du una scott blanca ,que pasa que nomes s'atraveixan ses dones a baixa amb una genius :roll: :roll: :roll: http://video.mpora.com/watch/HMzh2807b/

Flipant! :shock: :shock:
Des millors vídeos que he vist!
No és baixar a tota llet com sòl ser lo normal en aquests vídeos, és veure primer com pugen amb sa bici a s'esquena (i per lo vist, n'hi ha un bon troç de pujada) i després veure una tècnica molt, molt depurada per trialejar per un codolam impressionant. Són uns artistes de girar alçant sa roda de darrere. I si a més ho veus fer amb una bici igual que sa meva, veig lo poc que en sé :oops:
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: Perico Data: dg. gen. 25, 2009 21:24

Jo he alucinat un tros que n'hi un que la gira per complert i sents de fondo un que tambe alucina mentres el filma :shock: :shock:
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: Xavi Data: dt. gen. 27, 2009 09:08

Bon Video, si senyor!!

Sembla patrcinat per Scott, Fox i Specialiced, venga propaganda.
Jo no m'hi fot ni loco per aki, per començar perque no arribo dalt, me mor pes camí i segona perque només veure ses imatges ja tenc "vertigo". A part de que fà bastant de respecte, els tenen ben posats akest tius.

P.D.: En Rock-Machine nostro faría match per allà amb ses seves proteccions 616.
QUIEN A BUEN ARBOL SE ARRIMA... POCO SE MOJA!
Xavi
Mestre forero

Entrades: 98
Membre des de: dg. juny 08, 2008 21:17

EntradaAutor: tiago Data: dt. gen. 27, 2009 20:48

Xavi ha escrit:P.D.: En Rock-Machine nostro faría match per allà amb ses seves proteccions 616.

El hábito no hace al monje :twisted:
Ja me puc posar proteccions fins ses orelles, que jo no ho faria, mos queda molt per aprendre :roll:
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: David Data: dj. abr. 09, 2009 17:37

de acuerdo que el habito no hace al monje, tu mismo has visto lo que hacen con una bici como la tuya, pero yo, si consigo llegar arriba, por lo menos lo intento.
otra cosa sera que llegue abajo subido en la bici.

mi enhorabuena a Perico por el video. es impresionante.
David
Adicte al foro

Entrades: 50
Membre des de: dg. oct. 05, 2008 21:23

Torna a: Videos

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants