Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

Qui me pot ajudar?

Consultes sobre temes tècnics, novetats i demés rotllo per a iniciats

Qui me pot ajudar?

EntradaAutor: Kiko Data: ds. gen. 31, 2009 21:40

Tenc un problema mecànic amb es meu Trikke i no tenc ses eines per solucionar-ho, així que m'he decidit a demanar-vos ajuda per si qualcú te una idea genial. Es premi per qui m'ajudi es un curset gratuit de conducció de Trikke :wink:
Es problema es que sa columna de direcció està descomprimida. Podeu veure una foto i un video de com s'ho monten els "yankis".
Moltes gracies anticipades.
http://trikketalk.com/vb/showthread.php?t=5113
http://www.youtube.com/watch?v=taczW2hMdVU&feature=PlayList&p=E8416F0A86C20C5A&index=0
Kiko
Gran Mestre Forero

Entrades: 191
Membre des de: dt. jul. 15, 2008 22:18

EntradaAutor: paco pons Data: ds. gen. 31, 2009 21:57

jo no se molt be que li pasa ,per lo que he vist sembla que l'as de presionar per montarló,si no vaig equivocat
paco pons
Rey del Foro

Entrades: 786
Membre des de: dv. març 07, 2008 19:30
Ubicació: SANT LLUISER

EntradaAutor: Kiko Data: dg. feb. 01, 2009 00:00

Si, Paco. Així es.
Jo se lo que he de fer, lo que passa es que no tenc ses eines per fer-ho, i esper que qualcú tengui "una idea genial" per poder arreglar-ho
Kiko
Gran Mestre Forero

EntradaAutor: paco pons Data: dg. feb. 01, 2009 16:27

sa pesa metalica la pots fer de fusta amb sa forma del eix enmig y despues la reforces e hi fas dos forats per acoplari el tema de presionar . :roll: :roll: :roll: no se a lu millor amb una potencia de bici vella també putsé pot anar be.
pd.una idea
paco pons
Rey del Foro

EntradaAutor: tiago Data: dg. feb. 01, 2009 20:42

Jo crec que es Dr. Alambre te pot ajudar. Es 70% de ses meves xapuces les faix amb fil-ferro.
Te fas una pletina de llenya, com diu en Paco (no miris prim amb sa gruixa, que no se rompi).
I després amb fil-ferro gruixat fas ets estirants. Aquí tens dues solucions: fer un torniquete a cada costat amb un destornillador o emprar dos tensors des que serveixen per a valles metàliques. Aconseguiràs fer prou pressió com per comprimir lo que sigui, encara que si te passes, rompràs es fil-ferro.
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: paco pons Data: dl. feb. 02, 2009 18:38

molt bona idea lu d'es fil ferro i es destornillador.segur que li anira be :roll:
paco pons
Rey del Foro

EntradaAutor: Kiko Data: dt. feb. 24, 2009 10:28

Ja està resolt, gràcies al Dr. Alambre. Prest me tornareu a veure anant d'un cap a s'altre de sa ronda. Gracies a tots
Kiko
Gran Mestre Forero

Torna a: Mecànica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants