Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

Calendari del "RodaMô"

Anuncis d'activitats o coses relacionades amb sa BTT

EntradaAutor: Perico Data: dg. nov. 30, 2008 12:45

Mi niña se lo ha pasado pipa y yo tambien
Fitxers adjunts
san-juan.jpg
san-juan.jpg (212.75 KiB) S’ha visualitzat 73 vegades
Port de Mo.jpg
Port de Mo.jpg (195.89 KiB) S’ha visualitzat 71 vegades
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: Fonso Data: dg. nov. 30, 2008 13:48

Em sap greu no haver avisat als del foro de que s´havia suspes el Roda Mó,l´ajuntament em va avisar Divendres a darrera hora per telefón i no vaig pensar a enviar un correu a Tiago.
De totes maneres veig que alguns hi heu anat i us ho heu passat bé, tinguent en compte el dia que fa,heu fet el mateix recorregut que varem fer la setmana pasada, esperem que a la propera del dia 21 fagi mes bon temps.
Voga cap a nous amics.
Fonso
Adicte al foro

Entrades: 53
Membre des de: dg. juny 08, 2008 07:25
Ubicació: Sant Lluís / Maó

EntradaAutor: tiago Data: dg. nov. 30, 2008 15:49

martin ha escrit:exito rotundo,eramos 10 personas,6 eramos del grupo ....o sea

Se nota que los del EDQT estamos vacunados contra la lluvia y esto se transmite de padres a hijos.
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: tiago Data: dg. nov. 30, 2008 15:51

FONSO ha escrit:Em sap greu no haver avisat als del foro de que s´havia suspes el Roda Mó,l´ajuntament em va avisar Divendres a darrera hora per telefón i no vaig pensar a enviar un correu a Tiago.
De totes maneres veig que alguns hi heu anat i us ho heu passat bé, tinguent en compte el dia que fa,heu fet el mateix recorregut que varem fer la setmana pasada, esperem que a la propera del dia 21 fagi mes bon temps.

No passis pena, Fonso. Es fall és d'ells. Si envien emails a molta gent (entre ells jo) per anunciar es calendari, ja podrien fer-ho també quan hi ha algun canvi.
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Fonso Data: dg. nov. 30, 2008 19:44

Els emails que tu veus els he reenviat jo,aquesta vegada m´ho van dir per telefón i ja veus el que ha passat,el que haurien de haver fet es donar la sortida de la setmana pasada per bona i ja estava aclarit,si es te que suspendre es fa en el moment segons la gent que hi ha o el temps que fa i ja es sortira a la propera.
Voga cap a nous amics.
Fonso
Adicte al foro

Entrades: 53
Membre des de: dg. juny 08, 2008 07:25
Ubicació: Sant Lluís / Maó

EntradaAutor: tiago Data: dg. nov. 30, 2008 22:22

FONSO ha escrit:Els emails que tu veus els he reenviat jo.

Sí, així era en un principi (i encara veig que me'ls reenvies). Però els hi vaig escriure per si tenien a bé afegir-me a sa llista i ses darreres comunicacions me les han enviat a la vegada que a tu.

Gràcies per reenviar-me ets emails, que si no no hagués conegut aquestes iniciatives.
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Perico Data: dc. feb. 18, 2009 21:55

Aquets diumenge dia 22, tindrem s'oportunitat de fer sa 1ª ruta d'es Roda Mo ja que s'anulat sa de la Base Naval per motius de seguritat (estan amb obres )

Nota prensa

L’Àrea de Mobilitat de l’Ajuntament de Maó, juntament amb la Plataforma per la Mobilitat Alternativa, te programat per aquest proper diumenge 22 de febrer la quarta de les excursions del programa RodaMô corresponent a la temporada 2008 – 2009.
L’excursió prevista inicialment era entre el Port de Maó i la Base Naval però degut a les obres que s’estan realitzant tant dins la Base com al seu entorn, les quals encara no estan acabades, desaconsellen de moment realitzar aquest trajecte, així que la proposta és recuperar l’excursió prevista pel passat mes de novembre, entre Maó i la Font d’en Simó, i que va ser suspesa degut al mal temps. Així per tant, la sortida es faria al mateix lloc previst per l’excursió de la Base, és a dir a baix del Parc Rotxina, al Port de Maó. Com sempre la trobada serà a les 10.15 h. i la sortida en grup 15 minuts més tard, a les 10.30 h.
El recorregut es farà pel Port fins als Vergers de Sant Joan, Ermita, Alzinar d’Alfavara i després fins a la Font d’en Simó, on farem una passejada a peu pels camins de la zona i per berenar.
Com sempre les unitats ciclistes de la Policia Local com dels Voluntaris de Protecció Civil acompanyaran als participants, així com l’assistència tècnica de Ciclos Tramuntana per tal de poder solventar qualsevol avaria que pugui sorgir durant l’excursió.
Us esperam a tots !!

Maó, 18 de febrer de 2009
Premsa i Comunicació
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: martin Data: dg. feb. 22, 2009 20:49

el tiempo acompaño,y en victor estaba recuperado de al gripeImatgeImatge
martin
Maestro del Fotoshop

Entrades: 548
Membre des de: dj. març 20, 2008 20:31

Anterior

Torna a: Anuncis