Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

Diumenge que ve, Santa Àgueda

Aquí posarem ses propostes i resums de ses sortides que feim

Diumenge que ve, Santa Àgueda

EntradaAutor: tiago Data: dg. feb. 01, 2009 23:21

Tal com diu es calendari, diumenge 8/02/2009 toca anar a Ferreries.
Es programa serà es següent:

Trobada as Poli de Maó a les 8:00 per ajuntar-nos en cotxos. Si no hi ha novetat, també hi haurà es bus d'en Xema (crec que li vaig demanar i va dir que esteia disponible, si no, m'ho dius).

Hi haurà que fer dos grups, ja que n'hi haurà que no podràn quedar a dinar.

Es dinar serà a LOAR de menú. Quan sapiguem es que som, sobre les 9:00, telefonaré per confirmar sa taula.

Qui vulgui anar directe, sa sortida de Ferreries serà a les 9:00, davant es poliesportiu.

L'any passat ens van oferir cotxeria per guardar ses bicis, però no la vam emprar. Aquest any, si hi ha bus, farà falta, ja que ses bicis queden a s'exterior.

Sa ruta més o menys és:

Camí Reial
Son Toni Martí
La Vall
Cala Pilar
Alocs
Santa Àgueda
Camí que no record es nom
Ferreries

Si algú que conegui bé sa zona té algún comentari o proposta, serà ben vingut.

Sa ruta (que està adjunta) té 43,58 Km.
Fitxers adjunts
080816_Ferreries+Platges Sud+Ciutadella+Ferreries_IBP.JPG
080816_Ferreries+Platges Sud+Ciutadella+Ferreries_IBP.JPG (114.38 KiB) S’ha visualitzat 319 vegades
080302_Ferries+Camí Reial+Toni Martí+Bosc+S.Agueda+etc.kmz
Track G.Earth
(22 KiB) S’ha baixat 19 vegades
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1613
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 22:32

EntradaAutor: Andreu Data: dl. feb. 02, 2009 18:26

“Sa ruta més o menys és:

Camí Reial
Son Toni Martí
La Vall
Cala Pilar
Alocs
Santa Àgueda
Camí que no record es nom
Ferreries”

En aquest recorregut que tu exposes, Tiago, permetem dues puntualitzacions,

1.- Després del “Camí Reial” fas un bot molt gros si ja vas fins “Son Toni Martí”, supòs serà baixant primer as “Barranc d’Algendar” i després agafar es “Camí Vell de Ferreries/Ciutadella” i girar al creuer de “Torre Trencada”.

Encara que també, sortint des “Camí Reial” s’hi pot anar baixant de per “Son Bell Lloquet” i tornant pujar després a “Sa Muntanyeta”, i tornant baixar a “Santa Magdalena”, pujar cap a “Son Toni Martí”. (un vertader puja/baixa que no sembla de Menorca, però que és preciós).

2.- El tram que dius que no recordes el nom crec que és el de “Bini Moti” cap a “Marcona”; tram en el qual et vull recordar que darrerament ens tenen prohibit passar-hi si no és demanant permís abans.

Res més.

-¿Dius que a les 9 h. al Poliesportiu de Ferreries?
-Potser hi trobareu algún Ciutadellenc.

Salut.
Andreu
Gurú forero

Entrades: 149
Membre des de: dl. maig 12, 2008 19:53

EntradaAutor: tiago Data: dl. feb. 02, 2009 23:23

Gràcies, Andreu per ses puntualitzacions.
Es traçat entre es Camí Reial i Son Toni Martí no el vaig posar ja que no recordava tots es noms, però se tracta de fer es mateix camí que vam fer es 2 de març de l'any passat i que va quedar gravat dins es GPS i que pots veure si te baixes es track per Google Earth. Pot ser si vens podràs aportar alguna alternativa, ja que 40 i pico Km no són molts per una ruta amb dinar.

Respecte des tram "que no record es nom", és una figura lliterària per no posar noms de llocs conflictius (que tu molt bé has anomenat), ja que cada vegada tenim més audiéncia en aquestes pàgines i mos jugam que mos "surtin a saludar". Ja que ho menciones, t'agrairé si me pots dir amb qui hem de xerrar per demanar permís, ja que preferesc sempre que sigui possible passar de bones maneres que no furtivament.

I també estaré molt content si veniu uns quants de Ponent, que fa estona que no mos veim ses cares. I si no podeu quedar a dinar, al menos uns birres les hem de fer :wink:

Records d'un republicà 8)
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Andreu Data: dt. feb. 03, 2009 00:16

Es grup de Ciutadella, es que ens dèiem “Vogacamins”, es qui sortim de Sa Rotonda des cavall, ho solem fer sempre es dissabtes a les 7’30 h., encara que he de reconèixer que uns pocs repeteixen es diumenge però per fer només un parell o tres d’horetes, fins les 10 o 10’30 máxim.

Jo aquest dissabte ho proposaré anar a Ferreries diumenge, per ser-hi a les 9 h. encara que supòs que alguns ho trobaran un poc tard, a les 9 h., però bonu, crec que tothom qui vulgui venir ho decidirà hora per hora; jo també, i dependrà a més de si el dissabte ens ha fet mal temps (tal com es preveu) i ens ha xafat la ruta i hem quedat amb ses ganes.

No t’assegur res Tiago, si venim uns pocs vindrem. I sí, podríem fer qualque variant.

Aquest dissabte passat ja vam anar “fora poble”, a Mercadal érem a les 8h., a s’aparcament des rest. Gallego, ...érem més de trenta, també haguéreu pogut venir, “com més seguem més riurem”.

De sa informació que me demanes, com dius, “per passar de bones maneres”, amb noltros ve un (no direm noms) que és company d’es pagès d’allà i li telefona abans de passar-hi.
Però també tens raó que aquí, a una web pública d’Internet, no és el lloc adequat per passar-nos informacions que haurien de quedar més en l’anonimat.

Be, Tiago, no res, si ens veiem aquest diumenge fantàstic i si no ja ens veurem en una altra
...Perquè es que aquest temps tampoc no convida massa no, a anar en bicicleta, el que passa és que aquesta nostra passió sembla que a vegades ja se’ns torna un poc en vici, no ho podem deixar i no en tenim prou mai.
...Què hi farem...

Salut.
Andreu
Gurú forero

EntradaAutor: tiago Data: dt. feb. 03, 2009 09:22

Sí, jo també som partidari de partir prestet. Però sa meva proposta de ser a puesto abans de sa sortida i sortir puntualment a les 7:30 com feis voltros no va tenir èxit (me van mirar amb cara de qui veu un llunàtic) :(

Aquí tenim gent que surt es dissabtes, però sa majoria ens va millor es diumenges. Hi ha que veure que diferents que som amb només una cinquantena de km de distància!

Ara t'enviï un mail per es detalls que me comentes.
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Xema Data: dt. feb. 03, 2009 23:10

Hola Andreu, el Domingo nos cruzamos con un grupo de Ciutadella en la altura de Campo de Golf, ¿erais vosostros?, haber si nos encontramos un día "fora poble, o no" y salimos juntos., saludos.

Andreu ha escrit:Es grup de Ciutadella, es que ens dèiem “Vogacamins”, es qui sortim de Sa Rotonda des cavall, ho solem fer sempre es dissabtes a les 7’30 h., encara que he de reconèixer que uns pocs repeteixen es diumenge però per fer només un parell o tres d’horetes, fins les 10 o 10’30 máxim.

Jo aquest dissabte ho proposaré anar a Ferreries diumenge, per ser-hi a les 9 h. encara que supòs que alguns ho trobaran un poc tard, a les 9 h., però bonu, crec que tothom qui vulgui venir ho decidirà hora per hora; jo també, i dependrà a més de si el dissabte ens ha fet mal temps (tal com es preveu) i ens ha xafat la ruta i hem quedat amb ses ganes.

No t’assegur res Tiago, si venim uns pocs vindrem. I sí, podríem fer qualque variant.

Aquest dissabte passat ja vam anar “fora poble”, a Mercadal érem a les 8h., a s’aparcament des rest. Gallego, ...érem més de trenta, també haguéreu pogut venir, “com més seguem més riurem”.

De sa informació que me demanes, com dius, “per passar de bones maneres”, amb noltros ve un (no direm noms) que és company d’es pagès d’allà i li telefona abans de passar-hi.
Però també tens raó que aquí, a una web pública d’Internet, no és el lloc adequat per passar-nos informacions que haurien de quedar més en l’anonimat.

Be, Tiago, no res, si ens veiem aquest diumenge fantàstic i si no ja ens veurem en una altra
...Perquè es que aquest temps tampoc no convida massa no, a anar en bicicleta, el que passa és que aquesta nostra passió sembla que a vegades ja se’ns torna un poc en vici, no ho podem deixar i no en tenim prou mai.
...Què hi farem...

Salut.
La imaginación gobierna al mundo
Xema
Gran Mestre Forero

Entrades: 264
Membre des de: dl. juny 02, 2008 15:24
Ubicació: Maó

EntradaAutor: Kiko Data: dj. feb. 05, 2009 20:19

Me fa moltes ganes venir, entre d'altres coses, perque aquella zona la conec poc-gens.
Però estic en un estat de forma física penos (de 1 a 10, -2), així que hi ha sa possibilitat de veure com pujau a Santa Agueda, i veure també com baixau :roll:
Es tema de dinar, ho he de consultar amb sa family. Ja diré coses.
Kiko
Gran Mestre Forero

Entrades: 205
Membre des de: dt. jul. 15, 2008 23:18

EntradaAutor: paco pons Data: dj. feb. 05, 2009 21:22

jo estic en negociacons amb sa familia i a la vegada estic enredant els lluissers que se animin a vindre,ja diré coses :wink: :wink:
paco pons
Rey del Foro

Entrades: 820
Membre des de: dv. març 07, 2008 20:30
Ubicació: SANT LLUISER

EntradaAutor: tiago Data: dj. feb. 05, 2009 23:18

Kiko: Sa ruta és més curta que moltes que feim i no és molt dura, llevat de sa pujada a Santa Àgueda, que tot és qüestió d'agafar-se-la amb calma, ja que inclús a peu val la pena pujar.
Si es temps acompanya farem una bona estona dalt, per lo que tots tindrem temps de pujar as nostre pas.
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Perico Data: dj. feb. 05, 2009 23:28

tiago ha escrit:Kiko: Sa ruta és més curta que moltes que feim i no és molt dura, llevat de sa pujada a Santa Àgueda, que tot és qüestió d'agafar-se-la amb calma, ja que inclús a peu val la pena pujar.
Si es temps acompanya farem una bona estona dalt, per lo que tots tindrem temps de pujar as nostre pas.

si si,es tota plana a Ferreries no hi ha costes :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1334
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 23:14

EntradaAutor: tiago Data: dj. feb. 05, 2009 23:30

Perico ha escrit:si si,es tota plana a Ferreries no hi ha costes :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Perico :!: No m'assustis es personal :lol: :lol:
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Perico Data: dj. feb. 05, 2009 23:37

Vale vale ,es una ruta facil i dalt Sant Agueda hi ha un chiringuito ont ses camareres te possan ses cerveses en top-les :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1334
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 23:14

EntradaAutor: tiago Data: dv. feb. 06, 2009 17:57

Novetats:

He reservat taula per 20 a LOAR, però a les 9:00 confirmarem es nombre exacte que se quedin a dinar.
També hi haurà cotxeria per guardar ses bicis mentre dinam.
Es preu des menú especial és 14 € amb beguda però sense cafè

Sembla que es temps serà fred però no plourà, com diu la AEMET
Ja sabeu, as Poli de Maó a les 8:00 o Poli de Ferre a les 8:45 per partir a les 9:00.
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Andreu Data: dv. feb. 06, 2009 20:25

Xema ha escrit:Hola Andreu, el Domingo nos cruzamos con un grupo de Ciutadella en la altura de Campo de Golf, ¿erais vosostros?, haber si nos encontramos un día "fora poble, o no" y salimos juntos., saludos.

Andreu ha escrit:

Hola Xema,
perdó per no haver-te contestat abans, no havia reparat amb el que em demanaves.

-No crec que fóssim noltros el grup que us vareu creuar el diumenge, ja he dit que solem sortir els dissabtes.

Jo també esper que mos veiem un dia per anar a “vogar” junts.

Aquest diumenge, per fer tota sa ruta prevista de “Santa Àgueda” ho tenc un poc malament.
Jo ja hi pens anar demà -encara que plogui!- i segur que sa ruta de diumenge (per imposicions familiars) haurà d’esser més curta.

Ja he xerrat amb en Fel Bagur Martinez i ell diu que vindrà a Ferreries amb sa furgoneta i sa bici per fer sa ruta complerta amb voltros i quedar-se a dinar a l’Oar (¡quina enveja!).

Esper faceu sa variant de Son Bell Lloquet i Sa Munrtanyeta, pot ser ens veuríem per allà, ...o per La Vall, o Son Abatzer...

Una abraçada.
Andreu
Gurú forero

EntradaAutor: tiago Data: dv. feb. 06, 2009 20:28

Si ve en Fel Bagur, sa variació de camins està assegurada i cap a millor!
tiago
Site Admin

Següent

Torna a: Sortides

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants