Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

He provat s'Scott Genius 2009 Twenty

Consultes sobre temes tècnics, novetats i demés rotllo per a iniciats

EntradaAutor: Perico Data: ds. oct. 18, 2008 20:08

Ja,jo tamber fa dies que el duc ,lo que pasa es que el vaig pasatger tota se BTT i tocava limpieça,i ja veus per un dia que no l'agaf.... :evil: :evil: :evil:
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: nardo Data: dj. oct. 23, 2008 14:54

Perico ha escrit:Molt guapes ses fotos i sa bike, sembla una pasada, :shock: :shock: estic contet de sebra que ahir no vaig ser s'unic en fer chop,te que ser una pasada que te deixin una bike com aquesta ,tenies que haver fet fotos de sa cara d'en Fonso quant li ves turnar :lol: :lol: :lol: :lol:
Molt guapos es detalls d'es buge i s'amortiguador de darrera :shock: :shock:
Ara que les probat quina va millor en quant amortiguacio :?: :?:

Perico no fea cap tipu de cara lo primer que var fer es gafa sa fregona per recollir tota s'aigua que navar deixant en Tiago, mentres xerraba amb ell li regalimaba tote s'aigu, sembleva que pixaba jejejejeje. :lol: :lol:
nardo
Sargento Nardo

Entrades: 287
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 19:20
Ubicació: maó

EntradaAutor: Fonso Data: dg. oct. 26, 2008 08:52

En relació al que diu en Perico de quina cara que devia fer jo quan en Tiago em va tornar sa GENIUS,ni em vaig adonar de com estava sa bici,vaig tenir que anar a sercar una fregona i mentres xerrava amb en ell anava aixugant s´aigua que li degotava ,estava xop de cap a peus i se li formava una petita bassa als seus peus,l´hi tenia que haver fet una foto. En cara no havia escrit mai al foro,manca de temps i practica amb l´ordinador,esper anar diguent alguna cosa de tant en tant. :lol:
Fonso
Adicte al foro

Entrades: 53
Membre des de: dg. juny 08, 2008 07:25
Ubicació: Sant Lluís / Maó

Anterior

Torna a: Mecànica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants