Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

GENIUS=GENIAL

Consultes sobre temes tècnics, novetats i demés rotllo per a iniciats

GENIUS=GENIAL

EntradaAutor: Perico Data: dg. juny 29, 2008 19:30

Disabte vaig tenir s'ocasio de probar una "scott genius mc 40" cortesia d'en TIAGO, MOLTES GRACIES, divan es que hi entenan, que quant pases d'una rigida a una doble ,necesites un temps d'adaptacio :? :? ,pero quant vaig sortir de Trebaluger cap a Rafalet jo crec que ja me havia adaptat :) :) ,nomes vaig haver d'anar tucant un poc es sillin fins trobarme comodo,va ser una pasada,no vaig torar de probar configuracions d'amortiguacio n'hi ha per tots es gustos 100 davant rigit darrera: per carretera :o :o ,120 davant semi bloqueix darrera :camins facils :D :D ,120 davant i tot lliberat darrera: camins en padreny suelto o molt ramput :D :D ,i lo mes increibla 140 davant i llibarat darrera per flipa quant se cosa se complica 8) 8) ,total que vaig fer uns 35 km, i a jo que no m'agrada anar tot sol me van pasar volant,si no ves estat per es sol i se falta d'agua ...... :wink: :wink: :wink:
Conclusio,despres de pasar-ho tant be i pujar per puestos que en se meva rigida me qued a la meitat,ja ho tent ben clar jo vui una genius

P.D: perdonau es toston pero me tenia desfogar a colque banda :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: paco pons Data: dg. juny 29, 2008 19:35

enorabona perico ,estic content que te haigi anat be s'escot ara una cosa cuan la tenguis si la compres me esperaras supos perque me pens que seras com un llamp :wink: :wink: :wink:
paco pons
Rey del Foro

Entrades: 786
Membre des de: dv. març 07, 2008 19:30
Ubicació: SANT LLUISER

EntradaAutor: tiago Data: dg. juny 29, 2008 19:47

Hey, Perico! 8)
Avui capvespre he fet sa trialera de Punta Prima en sentit horari. Ara feia unes quantes setmanes que no hi passava i com cada estiu ha passat lo mateix: sa terra s'ha secat i s'ha anat per avall: ses pedres ara semblen 1 ó 2 cm més altes. Cada estiu veig aquest fenòmen. Si hi ha un geòleg dins sa sala tal vegada ens sabrà explicar es motiu ... :?

Bé, sa cosa és que una vegada més he xalat com un nano i he pensat que sa bici ideal per aquests camins és un enduro com sa Genius :wink:
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: Perico Data: dg. juny 29, 2008 19:47

paco pons ha escrit:enorabona perico ,estic content que te haigi anat be s'escot ara una cosa cuan la tenguis si la compres me esperaras supos perque me pens que seras com un llamp :wink: :wink: :wink:

Tranquil Paco,tambe l'hi he trobat un defecta:i ha que padelatjar :lol: :lol: :lol:
Perico
Rey del Foro

EntradaAutor: Terio Data: dg. juny 29, 2008 20:45

tiago ha escrit:Hey, Perico! 8)
Avui capvespre he fet sa trialera de Punta Prima en sentit horari. Ara feia unes quantes setmanes que no hi passava i com cada estiu ha passat lo mateix: sa terra s'ha secat i s'ha anat per avall: ses pedres ara semblen 1 ó 2 cm més altes. Cada estiu veig aquest fenòmen. Si hi ha un geòleg dins sa sala tal vegada ens sabrà explicar es motiu ... :?

Bé, sa cosa és que una vegada més he xalat com un nano i he pensat que sa bici ideal per aquests camins és un enduro com sa Genius :wink:

Tiago jo le feta avui demati i tens raó jo he trobat cosa rara i no he sabut que dimonis era. POWER GENIUS :lol:
Salud i venture,gran reputes.
Terio
Rey del Foro

Entrades: 577
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 22:22

Re: GENIUS=GENIAL

EntradaAutor: Terio Data: dg. juny 29, 2008 20:48

Perico benvingut al lado oscuro, ara estas ben llest,cuand la proves a sa genius,te sets genial,jajajajaja.Segur que prest et veuren en una genius vermella com vas quedar tu disapte despres de pendre es solet 8) 8) 8)
Terio
Rey del Foro

EntradaAutor: tiago Data: dg. juny 29, 2008 21:02

Terio ha escrit:Tiago jo le feta avui demati i tens raó jo he trobat cosa rara i no he sabut que dimonis era. POWER GENIUS :lol:

Estic content de que surtis igual! m'havies deixat preocupat.
I si a més vas per Punta Prima-Alcaufar, vol dir que te trobes prou bé.
:lol: 8) :lol:
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Terio Data: dl. juny 30, 2008 11:17

tiago ha escrit:
Terio ha escrit:Tiago jo le feta avui demati i tens raó jo he trobat cosa rara i no he sabut que dimonis era. POWER GENIUS :lol:

Estic content de que surtis igual! m'havies deixat preocupat.
I si a més vas per Punta Prima-Alcaufar, vol dir que te trobes prou bé.
:lol: 8) :lol:

Si, Tiago vaig surtiguent en sa bike, aquesta setmane pasade he sortid cuatre veguades cada dia me va millor,pero encara es prest per tornar en es grup,de cabres, de moment me estim mes fer sa cabre tot sol,per cert fa dos disaptes vaig anar per mongofre i ses cabre cuand me caren veure es maillot de es darrer que tanqui, no feia mes que cridarme, bebebebebebebebebebebebebebe...... feian que debien estar contentas?, o es que anaban mogudas, no se jo no se ,jajajajaja 8) :lol: 8) :lol: .Salud
Terio
Rey del Foro

EntradaAutor: tiago Data: dl. juny 30, 2008 14:37

Terio ha escrit:Si, Tiago vaig surtiguent en sa bike, aquesta setmane pasade he sortid cuatre veguades cada dia me va millor,pero encara es prest per tornar en es grup,de cabres, de moment me estim mes fer sa cabre tot sol,per cert fa dos disaptes vaig anar per mongofre i ses cabre cuand me caren veure es maillot de es darrer que tanqui, no feia mes que cridarme, bebebebebebebebebebebebebebe...... feian que debien estar contentas?, o es que anaban mogudas, no se jo no se ,jajajajaja 8) :lol: 8) :lol: .Salud

Punyetero! :D si encara fas més km que jo!
A veure si en tost d'una cabra te surt un cabró que se pensi que lis vols disputar es comandar i t'en dus un susto :twisted:
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Terio Data: dl. juny 30, 2008 22:45

tiago ha escrit:Punyetero! :D si encara fas més km que jo!
A veure si en tost d'una cabra te surt un cabró que se pensi que lis vols disputar es comandar i t'en dus un susto :twisted:

ejejejejejejejejejeje :lol:
Terio
Rey del Foro

EntradaAutor: Perico Data: dv. set. 19, 2008 22:18

si vos agrada se Genius 2008 ,miraru es video de sa scoot genius twenty del 2009:http://www.bikezona.tv/index.php?idpelicula=922 flipaaaauuuu :shock: :shock: :shock: :shock:
Perico
Rey del Foro

EntradaAutor: tiago Data: ds. set. 20, 2008 21:02

Que vols que te digui ... Per lo que feim (faig) per aquí, és massa delicat es carbono i es canvi XTR.

Per altra banda, si la volien fer lleugera, aquests pedals Shimano i aquest grup XT no és lo més lleuger que hi ha...

Que no sigui tubeless és un fall (que no tenen pinxos ets americans?)

Crec que amb ses nostres Genius < 2009 ja tenim prou per lo que ens fa falta, ja que 150 és sobrat. I tenir eje passant davant una trastada a s'hora de desfer sa roda.

Ara si en Fonso me la regala, li faré bona propaganda :lol:
tiago
Site Admin

Torna a: Mecànica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants