Conclusio,despres de pasar-ho tant be i pujar per puestos que en se meva rigida me qued a la meitat,ja ho tent ben clar jo vui una genius
P.D: perdonau es toston pero me tenia desfogar a colque banda
| Welcome | |
|---|---|
|
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui. Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya. |
|
paco pons ha escrit:enorabona perico ,estic content que te haigi anat be s'escot ara una cosa cuan la tenguis si la compres me esperaras supos perque me pens que seras com un llamp![]()
![]()
tiago ha escrit:Hey, Perico!![]()
Avui capvespre he fet sa trialera de Punta Prima en sentit horari. Ara feia unes quantes setmanes que no hi passava i com cada estiu ha passat lo mateix: sa terra s'ha secat i s'ha anat per avall: ses pedres ara semblen 1 ó 2 cm més altes. Cada estiu veig aquest fenòmen. Si hi ha un geòleg dins sa sala tal vegada ens sabrà explicar es motiu ...![]()
Bé, sa cosa és que una vegada més he xalat com un nano i he pensat que sa bici ideal per aquests camins és un enduro com sa Genius
Terio ha escrit:Tiago jo le feta avui demati i tens raó jo he trobat cosa rara i no he sabut que dimonis era. POWER GENIUS
tiago ha escrit:Terio ha escrit:Tiago jo le feta avui demati i tens raó jo he trobat cosa rara i no he sabut que dimonis era. POWER GENIUS
Estic content de que surtis igual! m'havies deixat preocupat.
I si a més vas per Punta Prima-Alcaufar, vol dir que te trobes prou bé.
![]()
![]()
Terio ha escrit:Si, Tiago vaig surtiguent en sa bike, aquesta setmane pasade he sortid cuatre veguades cada dia me va millor,pero encara es prest per tornar en es grup,de cabres, de moment me estim mes fer sa cabre tot sol,per cert fa dos disaptes vaig anar per mongofre i ses cabre cuand me caren veure es maillot de es darrer que tanqui, no feia mes que cridarme, bebebebebebebebebebebebebebe...... feian que debien estar contentas?, o es que anaban mogudas, no se jo no se ,jajajajaja![]()
![]()
![]()
.Salud
tiago ha escrit:Punyetero!si encara fas més km que jo!
A veure si en tost d'una cabra te surt un cabró que se pensi que lis vols disputar es comandar i t'en dus un susto
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants