nesto ha escrit:A jo m´agradaría apuntarme si encara teniu alguna plaça.
Nando ja pasare per ca teva i si no li dus a nan Tiago
| Welcome | |
|---|---|
|
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui. Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya. |
|
nesto ha escrit:A jo m´agradaría apuntarme si encara teniu alguna plaça.
Herrera ha escrit:si aun estoy a tiempo,contar con migo decirme donde tengo que llevar el DNI y lo que haga falta
Herrera ha escrit:si aun estoy a tiempo,contar con migo decirme donde tengo que llevar el DNI y lo que haga falta
Herrera ha escrit:Tiago mañana por la mañana te llevo el DNI.recibi el mensage pero no conozco al tal Pepe.Si no estas en la oficina mañana dime donde te dejo el documento por si es urgente.
1
chofer (paco) i 1 acompanyant, es nostro company nando dura sa seva furgo i podren carregar ses bicis que no hi quevan dins sa den Joan i sa furgo de mes a alcudia poddran anar es resto que no estien apuntats
reservats amb dret si pòsant es barco de las 17'30 poder agafar aquets, ja vos dire a vont teniu que ingresar es doblers.

tiago ha escrit:He començat a contactar amb ets amics mallorquins per ses rutes.
Aquesta vegada, es guies principals no seran es Toys, sino es companys que té sa Penya Ciutadella quan va allà per es maig de cada any.
De moment, estic mirant (falta col.locar es dies concrets):
* Castell Alaró+Comuna Bunyola.
* Camí Arxiduc ó Zona Sud-Llevant si fa mal temps.
* Zona d'Artà-Aubarca.
Dilluns vespre. Nocturna començant amb es sopar a Ca'n Torrat (molt aprop de s'hotel). Guia: Biel.
Dimarts si finalment hi ha barco a les 17:00 hi haurà dues opcions:
1. Qui vulgui anar en bici, ruta curta.
2. Compres a centre comercial Marratxí (Decatlon, Alcampo, LeroyMerlin ...)
En qualsevol cas, farem dos grups i ens trobarem a Alcúdia per dinar.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants