me salen 70 kilometros en 4h y media de rodaje. y tened en cuenta que a penas hubo averias.
p.d.
nadie me saco foto bajando a la playa de Fornells
saludos.
| Welcome | |
|---|---|
|
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui. Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya. |
|
(esta malalt)
mientras bajamos las bicis llegan tres Sanclimenteros ,total 25 ,foto reglamentaria y vamonos, cami de Tramuntana para calentar,(ya se empieza a notar el fresquito por la matina)
empezamos ruta en Binimet-la ,aqui ya me encontraba tan acoplado a la bici que ya no podia ni bajar solucion :
resulta que habia perdido un tornillo de la cala
un crak ,nos sorprendio a todos ,bajada perfecta
cruzamos la playa y una maravillosa pasarela-escalera de manera nos espera impaciente ,haber "qui sa la fot primer" .....
comprobamos si sigue entero y seguimos ..........
hay hay hay "que avui nos fotan un paquet..."
con sus correspondientes patatas bravas que a las 14:45 ya habia habre ....
que me ha salido y ademas sin darme cuenta lo he puesto en castellano y ahora no lo cambio

Kiko ha escrit:Pues resulta que a totes ses fotos on jo surt es veu clarament que duc es casc mal posat, i ningú me va avisar![]()
Que passa, tius?, que no mossec!!
Ara que ho dius, mirant ses fotos se veu "algo raro", però ahir no crec que ningú s'anés a fixar. Ja en tenim prou en mirar de no foter-nos una galeta per es caminets de sa costa nord 

tiago ha escrit:Que vols dir? al revés?Ara que ho dius, mirant ses fotos se veu "algo raro", però ahir no crec que ningú s'anés a fixar. Ja en tenim prou en mirar de no foter-nos una galeta per es caminets de sa costa nord
. N'hi ha qualcuna que faig un poquet de "pena" Toni Jr ha escrit:Hola Som En Toni Jr de Sant Climent,
M'he FEt una conta. mes que res volia comentar que me va agradar molt sa sortida de diumenge pasat encara que no la vam poder fer tota per motius de temps esper poder venir una altra vegada
ja nomes m'hi queda dir que hi hagi sort a sa btt.

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants