Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

Camins de Lo

Escriu aquí el que vulguis

Re: Camins de Lo

EntradaAutor: Fonso Data: ds. nov. 07, 2009 10:25

tiago ha escrit:
JOSEP MIR ha escrit:per què no tenir una secció de la penya ciclista de Ciutadella a Maó?

S'eterna doble polaritat de Menorca!
A Maó ja hi ha sa PC Maonesa. El que passa és que fan molt més activitats de carretera que de muntanya, però lo normal seria primer contactar amb ells. Segur que molts socis figuren entre es lectors d'aquest foro.

Em semble bona idea el que contacteu amb la Peña Ciclista Mahonesa ( Tomás Fulgueyra 670490499 ),us podrieu fer socis,i us podrieu federar amb ells ( descomptes als viatges,per participar a alguna prova oficial fora de Menorca,revisions metges.... ) i xerrant xerrant es podria crear una secció de BTT " Es Darrer Que Tanqui ", organitzar sortides,viatges, activitats varies per fillets,etc...( amb cobertura legal,assegurances de la federació etc... ) Ells moltes coses no poden fer perque són pocs,tenen una escola de ciclisme oficial i reconeguda que no fa activitats per manca de monitors, estaria bé el que alguns de voltros s´hi fiques adins amb la idea de revitalitzar.ho. Si voleu us puc preparar una trobada de contacte per coneixer,vos, açó si,haurieu de anar.hi amb propostes ben definides i amb esperit de col.laboració.
Ens veim.
Voga cap a nous amics.
Fonso
Adicte al foro

Entrades: 53
Membre des de: dg. juny 08, 2008 07:25
Ubicació: Sant Lluís / Maó

EntradaAutor: tiago Data: ds. nov. 07, 2009 17:11

Gràcies Fonso per s'informació. As Tomas-os pare i fill els conec de fa estona. En Tomàs fill va començar amb sa BTT a la vegada que noltros allà per el 1990 i era un des 5 que no solien fallar mai. Junts vam descobrir molts camins que ara són es pa nostro de cada sortida. Després noltros mos vam tornar més radicals i també més apurats de temps per tenir fills petits i mos vam anar distanciant. Miraré de veure'l i tenir una xerrada. No sabia que estes dins sa directiva de sa PC Maonesa.

Està bé s'història des Toooo llano s Ara sé d'on ve. Aquests aborígens que a vegades trobam per es camí donen per escriure un llibre. En Martín encara s'enrecorda d'El de la moto :lol: :lol:
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: JOSEP MIR Data: ds. nov. 07, 2009 17:21

M'interessa açò de s'escola de ciclisme. Trob que si n'hi hagués una al meu fill seria un esport que li podria agradar molt. Fins i tot jo podria fer de monitor tal vegada els dissabtes matins, però... resulta que jo no en sé gens de ciclisme... no sé que podria ensenyar... només vigilar i fer bulto.

Es meu fill té 9 anys, si qualcú que tengui fills d'una edat similar s'anima a fer sortides amb ells els dissabtes matins o capvespres que m'ho digui.
JOSEP MIR
Viu dins es foro

Entrades: 36
Membre des de: dc. març 11, 2009 23:04

EntradaAutor: Xema Data: ds. nov. 07, 2009 19:28

JOSEP MIR ha escrit:M'interessa açò de s'escola de ciclisme. Trob que si n'hi hagués una al meu fill seria un esport que li podria agradar molt. Fins i tot jo podria fer de monitor tal vegada els dissabtes matins, però... resulta que jo no en sé gens de ciclisme... no sé que podria ensenyar... només vigilar i fer bulto.

Es meu fill té 9 anys, si qualcú que tengui fills d'una edat similar s'anima a fer sortides amb ells els dissabtes matins o capvespres que m'ho digui.

Pepe, me apunto a las salidas con los hijos, possa día i hora i allà serem... :bravo:
La imaginación gobierna al mundo
Xema
Gran Mestre Forero

Entrades: 246
Membre des de: dl. juny 02, 2008 14:24
Ubicació: Maó

EntradaAutor: Perico Data: ds. nov. 07, 2009 23:12

Fonso ha escrit:
tiago ha escrit:Lo del nom,segons em va explicar un d´ells ( en Lete de Villacars ) fa anys, va sortir arrel d´un d´aquests viatges quan es van aturar a un camí i l´hi varen demanar a un payes si anaven be per arribar a un poble i si el camí era fácil,aquell homo els hi va dir que si i que era "too llano" i va resultar que de llano res de res,tot va ser pujada i així va sortir el nom del grup.
I conte contat aquest conte s´ha acabat. Que us ha agradat ?
Ens veim.

Quin conta mes xulo :aplauso: :aplauso:
ara encara m'agrada mes es nom, :ola:
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: Perico Data: ds. nov. 07, 2009 23:20

davidbarrera ha escrit:estoy de acuerdo en todo menos en lo de pagar. las personas que pagan un coto de caza o una licencia de pesca, lo hacen para cazar. (mamiferos o peces)
pero la practica de BTT, es una actividad al aire libre que, en principio, no deberia tener ningun tipo de repercusion en el medio ambiente.
lo de ^yo te limpio el camino y tu me dejas pasar con la bici^, cap pega, pero de ahí a pagar una licencia para engordar las arcas del estado y que ellos lo gasten en cosas que no tienen nada que ver, no me parece bien.
he dicho...

PUes cuidado que pronto no nos hagan sacar seguro para andar por ahi ,que el ritmo de visitas al hopital que llevamos les cuesta una pasta :monton:
Hace unos años nadie se creia que tendria que pagar un seguro obligatorio por tener una barquita y ahora todos a pagar , :decabeza: osea, que cuidadin y sino ya hablaremos
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: JOSEP MIR Data: dg. nov. 08, 2009 16:44

Xema,

En Josep, es meu fill, de moment va a natació els dissabtes matins, però veig que no li entusiasme i li don la raó pel que veig que fan, però estarà apuntant encara tot el mes de novembre. Només el llevaré si veig una alternativa, vull dir que ha de fer un esport, si a partir de desembre poguéssim sortir amb ells cada dissbate matí , tal vegada el llevaria de natació. Hauria de ser els dissabtes matins cap a les 9H, què trobes?

Menstrestant, vull dir, durant el mes de novembre, podríem intentar sortir els dissabtes cap a les 16 hores. O si et semblàs bé podríem sortir sempre els dissabtes en aquesta hora.

Si ho féssim bé , tal vegada podríem engrescar a qualque amic dels nostres fills per a què vinguessin, així s'ho passarien millor. Com deia el Sr. Minyagui de Karate Kit: 'joven abeja necesita joven flor, no ciruela pasa'. Ja diràs què trobes.
JOSEP MIR
Viu dins es foro

EntradaAutor: JOSEP MIR Data: dg. nov. 08, 2009 16:54

He pensat que en Manel Barber té un fill de set anys que és fort com un roure. Va fer s'etapa infantil de sa BTT i va en velo amb en Manel des de que era molt petit. Si mos organitzam trob que en Manel també vindria perquè ell també li agrada molt anar amb el seu fill.

Hauríem d'anar fent una cosa progressiva per augmentar sa resistència d'ets al·lots.
JOSEP MIR
Viu dins es foro

EntradaAutor: JOSEP MIR Data: dg. nov. 08, 2009 17:18

En Pere Victory també té un fillet de 10 anys, a vam si l'animam!
JOSEP MIR
Viu dins es foro

EntradaAutor: extrem Data: dg. nov. 08, 2009 18:51

tiago ha escrit:Sí, Perico, ara veim que lo que pagam d'impostos s'empra en algo de profit. Però allà on no arribi s'administració (per ser privat) si es propietari ens deixa no està de més donar una mà i fer pas.

Per cert, Extrem, açò de TOOLLANOS és un mal nom? avui els hem trobat i lis he demanat si eren es Toollanos i es que m'ha contestat no semblava molt content de que lis diguéssim aquest nom :comor: :?: :?:

Avull he sortit amb es Toollanos i amb qui vas xerra la setamana passada es amb en Lete, es un des veteranus i prumutos d'aquest nom, imagin que el que va passar es que no el cuneixes i et va donar una imprasió que no era, ames dins aquest grup es persunatges diferents (per no dir rarus) abundam :lol: :lol: .
extrem
Gurú forero

Entrades: 111
Membre des de: dc. març 19, 2008 21:33
Ubicació: Lo

EntradaAutor: TONI VILLALONGA Data: dg. nov. 08, 2009 19:06

Hola , me pens que en Tomas que diu en Fonso no es es Tomasos que fa referencia en Tiago. Es qui esta relacionat en sa P.C mahonesa es en Tomas Fulgueyra , que te tres fills: VICTOR,DAVID Y ELISABET
TONI VILLALONGA
Escriu habitualment

Entrades: 16
Membre des de: dg. juny 07, 2009 05:59

EntradaAutor: tiago Data: dg. nov. 08, 2009 19:42

TONI VILLALONGA ha escrit:Hola , me pens que en Tomas que diu en Fonso no es es Tomasos que fa referencia en Tiago. Es qui esta relacionat en sa P.C mahonesa es en Tomas Fulgueyra , que te tres fills: VICTOR,DAVID Y ELISABET

Segur que tens raó. Avui ho he comentat amb en Vicent i per lo que m'ha dit, esteim xerrant d'un cosí d'es Tomàs que pensava jo, que també se diu igual. Encara que a aquest no el conec, també intentaré contactar amb ell.
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: MANEL BARBER Data: dg. nov. 08, 2009 21:27

hola Pepe:

gracies pere haver pensat amb noltros. Esteria be, fer ses sutidetas aquestas.

molts de anims a tots. :aplauso: :sinfotos: :sinfotos: :biker:

JOSEP MIR ha escrit:He pensat que en Manel Barber té un fill de set anys que és fort com un roure. Va fer s'etapa infantil de sa BTT i va en velo amb en Manel des de que era molt petit. Si mos organitzam trob que en Manel també vindria perquè ell també li agrada molt anar amb el seu fill.

Hauríem d'anar fent una cosa progressiva per augmentar sa resistència d'ets al·lots.
MANEL BARBER
Escriu habitualment

Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 19:21

EntradaAutor: JOSEP MIR Data: dg. nov. 08, 2009 21:51

Xema i Manel,

Deis quines hores vos anirien millor per sortir amb es fillets. Tal vegada ni esperaré al mes de desembre. Es capvespres ara en s'hivern és complicat per mor que prest es fa fosc.
JOSEP MIR
Viu dins es foro

EntradaAutor: extrem Data: dt. nov. 17, 2009 22:03

Fa una setamna hi va haver una altre reunio d'es caminants de Lo amb es Toollanos, no se per quin mutiu no han aconseguit es recolzament d'es caixers. De moment son dos representants de cada grup. De part de s'Ajuntament de Lo no dumes han aconseguit es compromis de donar permis per obrir camins, sino que amb es nou plan E d'en Zapatero, hi ha pesupost per fer-los net ells :happy: :happy: :happy: . Em sorpren perque l'any passat no van dupta ni un segon em dirmos que no hi havia presupos, i ara que "ningu" te un centim s'ofereixen a fer net ells es camins. Millo, aixi no tindrem que perdre sortides per anar a fer net camins :biker2: :biker2:
extrem
Gurú forero

Entrades: 111
Membre des de: dc. març 19, 2008 21:33
Ubicació: Lo

AnteriorSegüent

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants