Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

berenar de dilluns de gracia a ca meva.

Aquí posarem ses propostes i resums de ses sortides que feim

berenar de dilluns de gracia a ca meva.

EntradaAutor: Juanmi Data: ds. set. 05, 2009 12:58

Hola a tots! ja que no podré venir a pedalejar aquest dilluns dia 7 (estic de cangur: es dos meus i dos nebots), si us ve de gust, vos convit a berenar de pa amb sobrassada a ca meva, i després continuau amb sa ruta barera. No hi ha problemes amb sa sobrassada (a n'es porxos n'hi ha una vintena) ni ses cerveses (tenc una nevera en propietat, només meva: cervesses, cocacolas, aquarius i aigua i es plena tot s'estiu), i es pa el faré jo mateix. si sapigués més o manco quants som millor, si no sobre la marxa, cap pega. jo visc 100 metres abans d'arribar a sa rotonda de s'aeroport, a un camí a l'esquerra que dóna únicament a ca meva (posaré globus). vos esper devers les deu des matí.
Esteis tots convidats, com més vingueu millor
bones festes!!!
Juanmi
Viu dins es foro

Entrades: 43
Membre des de: dt. set. 30, 2008 16:19

EntradaAutor: tiago Data: ds. set. 05, 2009 15:40

Veig que s'oferiment de Ferreries no va ser producte de sa birra i que el recordes. 8)

Compta amb jo. Posaré un munyeco assegut a sa feina davant s'ordenador i vindré :twisted: :) :)
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: Juanmi Data: ds. set. 05, 2009 17:36

Sa meva intenció era fer una barbacoa, però tenc es torns de feina molt desbaratats i no tenc cap dia lliure durant es cap de setmana i avui he vist sa sortida de dilluns i he pensat que ho podria fer venir be, ja veurem com va, ja que es dia de feina però qui sap a lo millor som bastants. Ho ferem devall un "busquerró" d'alzines i ullastres.
Dolce far niente
Juanmi
Viu dins es foro

Entrades: 43
Membre des de: dt. set. 30, 2008 16:19

EntradaAutor: Herrera Data: dg. set. 06, 2009 13:05

Juanmi estare con los compas en la rotonda del cementeri intentaremos pasar si es posible antes de empezar con las pomadillas. Chicos apuntaros que cumplo años
Herrera
Escriu habitualment

Entrades: 24
Membre des de: dj. març 26, 2009 09:58

Torna a: Sortides

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants