| Welcome | |
|---|---|
|
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui. Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya. |
|

Perico ha escrit:Jooooer vaya pedazo pepino,aço va da dave o es un farol![]()
![]()
t'es pasat a n'es carbono
![]()
que fort
![]()
![]()
![]()
Terio ha escrit:Perico ha escrit:Jooooer vaya pedazo pepino,aço va da dave o es un farol![]()
![]()
t'es pasat a n'es carbono
![]()
que fort
![]()
![]()
![]()
I ben de debo´que va Perico, si no me creus demanali a nen fonso veuras que te diu,dema ja la tindre i anire a fer una volteta, avam que tal roda es pepinarro aquest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
paco pons ha escrit:jolin terio ,que te ha tocat sa primitiva o que bike nova quinapasada .
bona adquisicio
ves viu amb en perico![]()
Perico ha escrit:Terio molt bo es farolet,nos les ben fatuda,![]()
![]()
jo ja he anat ha veura en Fonso i ja tenc es pedido fet
![]()
![]()
![]()
prest me veureu amb una genius mc 30
![]()
![]()
Terio ha escrit:Perico,tenia que animar un poc es foro que en s'estiu está un poc apagat,sort den Paco en Deme,en Pepe,jo , perque tu mos tens ben abandonats, aixo es sa bike den Fonso i me la vara deixar mentres li feian sa revisió a s'mortiguador de sa meva bike,sa veritad es que es un avión pero massa cavall per tant poc cavaller,ademes de duros que val. Per cert jo també tindré que demanar comisió a n'an Fonso. Salud,Genius power.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants