Welcome
Benvingut a Es Darrer Que Tanqui.

Com a convidat, pots veure i llegir tots es continguts, excepte algunes imatges, però no pots participar a menys que te registris. Registrarse és gratis, només cal que donis un nom i una contrassenya.

5ª Menorca BTT 2009

Escriu aquí el que vulguis

Re: 5ª Menorca BTT 2009

EntradaAutor: tiago Data: dl. oct. 12, 2009 20:20

DSC03233_800x600.jpg
DSC03233_800x600.jpg (200.86 KiB) S’ha visualitzat 411 vegades

No están todos los que son, pero son todos los que están :aplauso:
De parvis, grandis acervus erit
tiago
Site Admin

Entrades: 1534
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 21:32

EntradaAutor: davidbarrera Data: dl. oct. 12, 2009 21:54

ha sido tan dura como parecia en las fotos de los diarios?? de cada tres bikers que salian en la foto, 4 iban caminando.
enhorabuena a todos.
davidbarrera
Viu dins es foro

Entrades: 37
Membre des de: dv. set. 18, 2009 16:35

EntradaAutor: Markitus Pons Data: dt. oct. 13, 2009 15:02

Ben dit Jose Luis! :alabando: Bravo a sa organitzacio i a ses vaques! :aplauso: Per a jo també va ser sa meva primera BTT i ha estat genial! :happy: He pogut acabar bé ses tres etapes :biker: sensa cap percance greu (tret d'un parxe i un parell de caigudes tontes :hostion: )
Ses rutes impressionants, paisatge inmillorable... però sobretot.. molt bon ambient BTTero :brindis:
Si no sabes a que puerto te diriges, NINGUN viento te resulta favorable.
Markitus Pons
Mestre forero

Entrades: 99
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 19:18

EntradaAutor: Perico Data: dt. oct. 13, 2009 22:47

Algu sap soldar fi :?: :?: :?:
el sargento te un petit problema :oh: :oh:
CUADRO-NARDO.jpg
CUADRO-NARDO.jpg (89.36 KiB) S’ha visualitzat 309 vegades

Enhorabona a totes ses vaques i gracies per sa seva paciencia :aplauso: :aplauso: :aplauso:

Marc-Jesus.jpg
Marc-Jesus.jpg (79.09 KiB) S’ha visualitzat 309 vegades

Tiago.jpg
Tiago.jpg (121.35 KiB) S’ha visualitzat 304 vegades
La gloria no consiste en no caer nunca,sino en levantarse cada vez que te caes.
Perico
Rey del Foro

Entrades: 1270
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 22:14

EntradaAutor: Robert Data: dt. oct. 13, 2009 22:59

:twisted: :twisted: :twisted: s´organitzacio un 10 sa ruta escuida motl xula ,

:happy: :happy: bueno teniu fotos de tothom ,pro algu te foto de sa simpatica de cala totuga ,perque tant com pasaven feia amics vaixa tela !!!!!
comparado con la amistad ,el oro no vale nada
Robert
Gurú forero

Entrades: 131
Membre des de: dg. feb. 17, 2008 23:38

EntradaAutor: tiago Data: dc. oct. 14, 2009 07:11

As sopar vaig conéixer a dos membres des Bous Bufats de Mallorca. Visitau sa seva web allà on veureu un reportatge que mos deixa a tots molt bé. Quan anem a Mallorca es desembre miraré de fer una ruta amb ells, vist com són, segur que ho passarem bé :brindis:
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Bet Data: dc. oct. 14, 2009 10:32

Bon dia a tots,

He tornat meravellada de les rutes i els paisatges de sa volta Menorca. Verdaderament com diuen uns mallorquins Menorca no és plana.

Estic súper-satisfeta d'haver acabat i fet els tres dies, sense cap caiguda i només un parxe, bé algun que altre desequilibri salvat, la Volta Menorca btt. El que més m'ha meravellat no són només els vostres camins i paisatges sinó l'acollida dels menorquins i beteteros que amb la seva hospitalitat i paciència m'han facilitat aquest volta.És cert no teniu camins fàcils però m'han encantat. Superar dificultats sempre m'ha agradat i aquests dies hi havia una força en mi que no defallia. He estat com una formigueta fent camí i disfrutant i fent baixades trialeres com a mi m'agraden.

Gràcies al vostre foro, en Tiago, a ses vaques i organització i caram quins avituallaments, vaig quedar meravellada.En tot moment, malgrat vaig venir a Menorca sola, em vaig sentir acompanyada pel bon ambient que hi havia, perquè a més en molts trams de camins que calia fer amb la bici a coll tenies oportunitat de fer bones amistats i disfrutar molt. I així va ser. Em va encantar el tram de 50 metres que varem rodolar per l’aigua!!

He tornat plena d'energia i vitalitat, amb moltes sensacions a dins el cos i és que encara em trobo a Menorca.

Ha estat la meva primera volta a Menorca , espero que no sigui la última. Una gran experiència, única.

Veure, disfrutar, sentir... mirar-ho tot amb els ull de dins. Tota l'energia de la vostra natura perdurarà en mí molts i molts dies, espero que per sempre. Encara que sembli mentida i costi d'entendre he vingut a Menorca i he superat dues proves. Una física, la btt i l'altra, bé... Amb una valoració molt positiva totes dues.

Agrair també a la Pita de Ciutadella per la seva abraçada que em va donar quan passavem i ens varem aturar a la zona del parc natural i el far de Favarix. Aquell far em va commoure i tot el que tenia al meu voltant.

Gràcies Menorquins i fins la propera!!

Una abraçada,

Bet
Bet l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 14, 2009 13:39, en total s’ha editat 3 vegades.
Estima't, estima i deixa't estimar
Bet
Escriu habitualment

Entrades: 23
Membre des de: dv. gen. 02, 2009 22:44

EntradaAutor: Carlos Data: dc. oct. 14, 2009 10:41

Quina enveja!!! Jo ja no vaig poder apuntar-me per falta de plaçes :(

Bé, en Mario m'ha dit que va xalar molt malgrat es disgust de lo den Lluis...

En quant en es tema dels "observadors externs" he de dir que aquest tema em comença a recordar perillosament al que va passar amb s'enduro. Concretament amb es Memorial Toni Soler que, malgrat que es corria en zona privada (es terrenys són de sa familia Soler a sa muntanya de Lleida) es va arribar a suprimir a causa de sa pressió des ecologistes. Un grup de Menorca hi anaven cada any i us puc asegurar que no es feia mal bé res de res. Tot estava ben senyal.lizat i ningú no es sortia... i açó que esteim rallant de que eren terrenys privats....

Crec que sa muntanya es de tots i que, amb cura i respecte, es pot practicar qualsevol esport per el camp. A veure si encara es carregaran sa BTT aquests també. No veuen que noltros som tant o més ecologistes que ells.... Quins melaos.
Carlos
Adicte al foro

Entrades: 64
Membre des de: dv. jul. 24, 2009 10:38
Ubicació: Maó

EntradaAutor: TONI VILLALONGA Data: dc. oct. 14, 2009 20:47

Hola a tots ,jo vaig coincidir unas quantes vegades amb en Jose Luis, i se li notava una gran satisfaccio ,tambe vaig trobar en Martin per cala tortuga, no havia perdut es bon humor, i referent a s'anècdota de sa "controladora", tots vam seguir ses normes establertes. No entenc perquè es va posar tan "borde". Crec que en Carlos té molta raó, i no m'agradaria que culpa d'aquesta gent mos quedessim sense sa btt. Al cap i a la fi, els camins són per passar.
TONI VILLALONGA
Escriu habitualment

Entrades: 16
Membre des de: dg. juny 07, 2009 05:59

EntradaAutor: tiago Data: dc. oct. 14, 2009 21:08

Jo no volia tocar es tema de sa nostra amiga, però ja que ha sortit, crec que a sa senyora li va caure tort haver de currar en dia de festa i ho vam pagar noltros. :!: Segur que no té mal fondo, però crec que aniria millor per a tots que en tost de males paraules mos fessin pedagogia i ens expliquéssin què és que hi ha que és tant fràgil i que podem fer i que no podem fer, quines espècies vegetals i animals són ses delicades, quines èpoques de s'any són ses més sensibles, etc. :idea:

A altres llocs (Comunitat Valenciana, per exemple) sa normativa equipara bicis amb motos i prohibeix es seu pas quasi per tot. Alerta no acabem igual per aquí. (Es projecte de prohibir es pas de bicis per sa Serra de Tramuntana de moment està aturat per sa presió feta, però segur que sa cosa no acaba bé :cry: ...)
tiago
Site Admin

EntradaAutor: tiago Data: dc. oct. 14, 2009 21:53

tiago
Site Admin

EntradaAutor: Perico Data: dc. oct. 14, 2009 21:58

Finalment, després de no pocs problemes, ses fotos són aqui:
Etapa Ciutadella
Etapa Mercadal
Etapa Mao
Perico l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 15, 2009 15:58, en total s’ha editat 1 vegada.
Perico
Rey del Foro

EntradaAutor: tiago Data: dj. oct. 15, 2009 14:39

A més des ses fotos d'en Perico que hi ha just a qui dalt, tenim sa foto d'un altre penitent. Sa veu que sa gent ha pecat molt aquest any :twisted:

http://www.flickr.com/photos/xoroi78/4006564484/
tiago
Site Admin

EntradaAutor: Perico Data: dj. oct. 15, 2009 16:02

Tiagooooooooooo :alabando: :alabando: :alabando: ja va ,ja va :aplauso: :happy: :aplauso:
es proxim dia que :biker: :monton: tens :beer: pagades :meaman:
Perico
Rey del Foro

EntradaAutor: martin Data: dj. oct. 15, 2009 18:34

bet que te lo hayas pasado lo mas bien,ya sabes a por 6ªbtt menorca
martin
Maestro del Fotoshop

Entrades: 548
Membre des de: dj. març 20, 2008 20:31

AnteriorSegüent