Autor: Bet Data: dc. oct. 14, 2009 10:32
Bon dia a tots,
He tornat meravellada de les rutes i els paisatges de sa volta Menorca. Verdaderament com diuen uns mallorquins Menorca no és plana.
Estic súper-satisfeta d'haver acabat i fet els tres dies, sense cap caiguda i només un parxe, bé algun que altre desequilibri salvat, la Volta Menorca btt. El que més m'ha meravellat no són només els vostres camins i paisatges sinó l'acollida dels menorquins i beteteros que amb la seva hospitalitat i paciència m'han facilitat aquest volta.És cert no teniu camins fàcils però m'han encantat. Superar dificultats sempre m'ha agradat i aquests dies hi havia una força en mi que no defallia. He estat com una formigueta fent camí i disfrutant i fent baixades trialeres com a mi m'agraden.
Gràcies al vostre foro, en Tiago, a ses vaques i organització i caram quins avituallaments, vaig quedar meravellada.En tot moment, malgrat vaig venir a Menorca sola, em vaig sentir acompanyada pel bon ambient que hi havia, perquè a més en molts trams de camins que calia fer amb la bici a coll tenies oportunitat de fer bones amistats i disfrutar molt. I així va ser. Em va encantar el tram de 50 metres que varem rodolar per l’aigua!!
He tornat plena d'energia i vitalitat, amb moltes sensacions a dins el cos i és que encara em trobo a Menorca.
Ha estat la meva primera volta a Menorca , espero que no sigui la última. Una gran experiència, única.
Veure, disfrutar, sentir... mirar-ho tot amb els ull de dins. Tota l'energia de la vostra natura perdurarà en mí molts i molts dies, espero que per sempre. Encara que sembli mentida i costi d'entendre he vingut a Menorca i he superat dues proves. Una física, la btt i l'altra, bé... Amb una valoració molt positiva totes dues.
Agrair també a la Pita de Ciutadella per la seva abraçada que em va donar quan passavem i ens varem aturar a la zona del parc natural i el far de Favarix. Aquell far em va commoure i tot el que tenia al meu voltant.
Gràcies Menorquins i fins la propera!!
Una abraçada,
Bet
Bet l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 14, 2009 13:39, en total s’ha editat 3 vegades.
Estima't, estima i deixa't estimar